Ik heb vandaag AVG Tune up gekocht, betaald, gedownload en geïnstalleerd. Maar het werkt niet. Wat heb ik verkeerd gedaan?

Ik heb deze laptop pas een aantal weken en ik had eerst de gratis versie. Die was nu verlopen en de pc moest geoptimaliseerd worden volgens AVG .
En nu geeft hij ineens aan dat de installatie niet gedaan kon worden omdat er een nieuwere versie reeds aanwezig was op de pc. Hoe kan dat? Ik heb nooit eerder iets aan AVG betaald.
Met die gratis versie kan ik nu dus geen problemen meer verhelpen omdat die verlopen is. Bovendien heb ik een eerdere versie verwijderd (in de prullenbak gezet).
Ik snap er helemaal niets meer van.

Het is overigens een Toshiba laptop met Windows 8.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Met iets in de prullenbak zetten verwijder je het bestand niet van de computer. Ga naar configuratieschema, programma's verwijderen, verwijder alles wat er staat van AVG TuneUp utilities. Start de computer opnieuw op, en installeer opnieuw de trial versie van AVG TuneUp. Hij zal dan aangeven na installatie dat de proeftijd verlopen is, maar je hebt het product gekocht en dus een productcode hebben ontvangen in je mail. Kopieer die. Kies productcode invoeren in TuneUp en plak de code. Je zult dan een werkende versie hebben. Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je TuneUp niet compleet verwijdert, krijg je bij opnieuw installeren van zelfs dezelfde versie de foutieve foutmelding dat een nieuwere versie reeds aanwezig is op de pc.
Ik hoop voor dat je als je de versie uit de prullenbak terugzet, TuneUp weer opstart. Dan kun je daar de activatiecode invoeren.

Ik heb een soortgelijk probleem met TuneUp 2012 gehad, en toen moest ik TuneUp uit de registry verwijderen (Als je daar een fout mee maakt, kan je hele PC in de war raken).
SimonV
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt voor je reactie.
u bent waarschijnlijk "opgelicht" door avg het is z'n verkoop truckje avg zegt vast dat er zoveel fouten gevonden zijn? DIT IS NOOIT WAAR
probeer a.u.b. u geld terug te vragen en het programma te de-instaleren