hoe kan ik mijn beeldscherm grote aanpassen met windows 10?

hoe kan ik met de beeldscherm insteling mijn beeldscherm kleiner maken

Weet jij het antwoord?

/2500

Niet, de grootte van je beeldscherm is een fysieke eigenschap van het beeldscherm, uitgedrukt in inch of centimeters. Wat je wel kan veranderen is de uitgestuurde resolutie. Windows 10 rechtermuisklik op bureaublad Beeldscherminstellingen Geavanceerde instellingen Resolutie verschuiven naar de hoogste waarde (native/aanbevolen) Toegevoegd na 5 minuten: Wat je met kleiner bedoelt is lastig. Moeten de iconen kleiner worden, of moet het pixeloppervlak kleiner worden? Als je het pixeloppervlak kleiner wil hebben zou je de resolutie naar een lagere waarde moeten schuiven. Dan worden de iconen in absolute zin groter. Toegevoegd na 17 minuten: Overigens is er wel een methode om je beeldoppervlak fysiek kleiner te maken als je monitor dat ondersteunt. Je moet dan de resolutie verlagen in windows en je monitor instellen dat deze pixel for pixel scaled. Je zal dan een zwarte rand te zien krijgen. Dan krijg je dit effect: http://i57.tinypic.com/21ompu.jpg Dit is per monitor verschillend

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100