Zijn alle apps en foto's van mijn telefoon als ik het root ?

Toegevoegd na 58 seconden:
Als ik een root uitgevoerd heb, heb ik dan alle apps en fotos nog ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hoe ben je van plan om te rootten op welke manier via een zip bestand?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Via deze link : http://www.telefoonrooten.nl/samsung-galaxy-s2-root/

Het beste antwoord

Nee hoor ik heb mijn telefoon ook geroot maar alle Apps gaan er niet af er word alleen een app erop gezet
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar de telefoon word toch gereset na een root ? En hoe zit het met foto's ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als ik mijn s2 root via deze manieren,.. Blijven dan de apps erop?
http://www.telefoonrooten.nl/samsung-galaxy-s2-root/

Andere antwoorden (1)

Nee, al jouw bestanden, instellingen e.d blijven onaangeroerd.
Je kent je zelf alleen maar meer rechten toe.
Zie het als in een windowsmachine, dat je in plaats van een gebruiker, administrator wordt.
Alleen hier heet dat dan Super User.
Ik las net in één der reacties dat je daarna een harde reset moest doen....
Dat is volstrekt NIET waar, doe je dit wel, dan verwijder je ook weer de zojuist toegevoegde root ;-)
En natuurlijk al je apps en instellingen.

Een harde reset is alleen vaak nodig wanneer je overgaat naar een andere rom en/of kernel.
Of dat je toestel zwaar in de problemen zit.
En natuurlijk als je met een schone lei wilt beginnen.

Daar naast, alles wat op jou SD kaart staat blijft altijd onaangeroerd.
Ongeacht wat en hoe je het doet, tenzij je hem opnieuw formatteert natuurlijk....