Kan de map Windows / old zonder risico verwijdert worden?

Die map neemt toch 135 GB in beslag, maar ik ben een beetje huiverig, omdat er veel programma's in staan die ik gebruik...of staan die dubbel in mijn systeem?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Mag verwijderd worden zonder enig probleem.
Kijk wel steeds eens na of er geen foto's ofzo instaan die je wenst te behouden.

(Via Picasa kan je die map bijvoorbeeld opnemen in je bibliotheek, dan scant hij de volledige map op foto's en video's.
Zo kan je snel kijken of je er nog iets van nodig hebt)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Die staan er dubbel in na je nieuwe installatie en dus kan je hem gewoon verwijderen tenzij er bestanden in staan die je wilt houden uiteraard.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja deze kan verwijderd worden. Dat moet je wel doen met schijf opruiming (systeem bestanden opschonen) aangezien je anders errors krijgt dat je niet voldoende machtigingen hebt om de map aan te passen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die map is je oude Windows installatie, die map krijg je omdat je de installer voor Windows uitvoerde toen je PC gewoon aanstond in gebruikersmodus. In die map zit verder niks wat echt van belang is voor Windows dus die kan gewoon weg (Tenzij je leuke kiekjes er in hebt die je echt wilt bewaren)