hoe kan je een app verwijderen die niet meer in de google play staat?

Ook als ik bij mijn apps kijk staat die er niet op mijn Samsung

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Over welke app gaat het?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is hij dan niet gewoon verwijderd?

Antwoorden (1)

Instellingen => Applicaties => Applicaties beheren => *Kies Applicatie*=> Wissen

Het kan zijn dat het op jouw toestel anders is qua structuur, maar iets in deze aard zou je wel moeten vinden.