Ik heb ios7 Beta al een tijdje maar nu hij officieel uitgebracht is wil ik hem graag overzetten naar de originele maar ik krijg geen update.. Wat nu?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (4)

volgens bronnen kan het zijn dat jij het niet meer hoeft te doen omdat het hooguit om een versie nummertje gaat (golden master ??)
maar ik kan alleen maar zeggen
probeer het later nog eens ?
het is razend druk op dit moment lijkt mij
Ik ben op het ogenblik ook bezig en het duurde even voordat je idd de melding krijgt
dat de update beschikbaar is
hij is nu op 2 uur resterend (nagelbijt nagelbijt)

Ik lees ook iets over genoeg ruimte vrij maken voor het update bestand 2,9 gig ???

Hopelijk loopt ie daar bij mij niet op vast.
kan ik nog eens overnieuw (ziet bui al hangen )
capthavoc
10 jaar geleden
Dit kan je doen door het IPSW bestand te downloaden uit de Developer Portal en dan manueel te installeren via iTunes 11.1.

Aangezien je de beta draait ga ik ervan uit dat je Ontwikkelaar bent.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb het zelfde maar ik ben geen ontwikkelaar, maar ik hoorde van een vriend dat ik dan moest betalen maar dat ik wil ik helemaal niet.
ik was gewoon nieuwsgierig hoe het was en vond het best stoer om het eerder te hebben dan de rest maar ik kom nu niet meer van mijn 'ontwikkelings-account' af.
hoe kan ik hier weer een normaal account van maken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik ben ook geen ontwikkelaar.. ik heb eigenlijk hetzelfde verhaal als jou.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoals benoemd, aan iTunes hangen, de iOS melding aannemen en de telefoon laten updaten. Dan zit je weer op iOS 7 waar alles werkt en je gewoon update meldingen krijgt.
Het is heel simpel... Gewoon je telefoon aan je computer hangen met iTunes. Deze zal detecteren dat je nog niet de nieuwste versie hebt van iOS 7(bèta's hebben een lager intern versienummer dan 11A465) dit is te vinden bij algemeen -> info.
Na de update moet alles gewoon werken als in de beta (maar dan nog beter
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben inderdaad geen ontwikkelaar maar vond toen op internet hoe ik alvast IOS7 kon downloaden. Dit gedaan maar had ik beter niet kunnen doen... Volgens de software update knop staat dat Ios7 de nieuwste software is, dit betreft dus de Beta versie die ik heb...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer maar je telefoon aan iTunes te hangen. Als t nog niet de laatste versie is, zal iTunes dit melden en kun je updaten en heb je weer een "standaard" telefoon net als iedereen