Windows 8 is ongeveer 4 GB groot en de pro versie ongeveer 5,5 GB. Mogelijk zal het iets meer kunnen zijn, maar 16 GB zal zeker moeten voldoen. Dit wel als je gewoon kaal Windows 8 bedoeld, zonder enige andere softwarepakketten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt voor je antwoordt,ze vertelden mij dat ik een stick nodig heb van 16gb,ik kreeg ook 4dvd.s bij de computer,Acer Aspire xc 600
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aha, ja dan is het dus geen kale windows. De dvd's die je hebt zijn dan inclusief nog andere bijhorende drivers en software. Mogelijk dat daar MS Office etc. ook bijzit. Dan heb je idd meer nodig geheugen nodig. Een volle dvd is gewoonlijk ong. 4,7 GB dus X 4 ben je iets meer kwijt dan 16Gb. Mogelijk dat de dvd's niet compleet vol zijn, dus dan voldoet idd 16gb. Wil je toch alle zekerheid hebben, neem dan 32gb usb.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hatstikke bedankt voor de antwoorden het is mij nu helemaal duidelijk