Hoe kan ik mijn HP Compaq nx7400 herstellen?

Hallo,
Ik heb een HP Compaq nx7400.
Ik wil deze herstellen naar de fabrieksinstellingen of dat ik op z'n minst windows in kan.
maar ik ben zelf zo ''slim'' (dom dus) geweest om de harde schijf te wissen met een recdisc van m'n packard bell imedia s3800 dus ik neem aan dat er geen recovery menu meer op zit want hij is dus helemaal leeg!
Heb ik nog hoop?
PS: als ik de recdisc van PB imedia s3800 open kan ik naar het recovery menu maar dat is van Packard Bell dus dan zijn de opties grijs dat je er niet op kan klikken!

Alvast heeeeeel erg bedankt!
Gr. Gebruiker71

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kan gewoon nieuw Windows installeren, wel even in de BIOS stellen dat ie van de DVD-drive moet booten:

Kortom: Windows CD erin en opnieuw installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal is het ontbreken van een Windows-DVD met code het probleem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naast dat je gewoon + krijgt voor het juiste antwoord.