Hoe kan ik mijn programma,s behouden mij het herinstalleren van windows?

ik heb laatst een d schijf aangemaakt omdat ze zeiden dat dat sneller werkte.
Maar hoe krijg ik mijn programma,s op de d schijf zonder ze weer allemaal opnieuw te installeren of als ik mijn windows herinstalleer dat de programma,s standaard op mijn d schijf staan.
of dat ik ze op een harde schijf zet en na de herinstallatie allemaal weer terugheb

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

De meeste programma's laten zich niet zomaar overzetten naar een andere schijf.

In jou Windows register staan nog allemaal verwijzingen om een spel / applicatie goed te laten laden, je kan een applicatie wel over zetten, maar dan kan Windows deze vaak niet meer goed laden vanwege deze verwijzingen.

Het beste is dan inderdaad het programma de-installeren en opnieuw te installeren op de D:\ of alle nieuwe programma's hierop te zetten.

Eventuele DATA (foto's en muziek) kunnen wel zo overgezet worden naar de D:\ schijf, dit scheelt weer ruimte op je C:\
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En je kunt Word ook vertellen waar nu standaard de documenten staan.