een kennis van mij weet meer af van apple en er is wel een jailbreak voor de versie 6.1.2 beschikbaar en als het goed is komt begin november de nieuwe jailbreak voor de versie 6.1.3 uit dus nog even geduld hebben dan kan het!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zal naar waarschijnlijkheid nooit een jailbreak komen voor de 4s op iOS 6.1.3.
De jailbreakers zijn bezig met een jailbreak van versie 7.
Inderdaad is er tot 6.1.2 een jailbreak te krijgen, maar Apple laat toestellen niet toe dat ze in versie 6 terugkunnen naar 6.1.2 of eerder..

Afwachten tot versie 7 dus die waarschijnlijk 10 sept wordt uitgegeven / aangekondigd en de jailbreak natuurlijk