Waarom zitten mijn bestanden die ik deel d.m.v. Google Drive niet in mappen als ik mijn tablet gebruik?

Ik heb nogal veel bestanden en daarom zit op mijn pc alles in mappen om het makkelijk terug te vinden. In Google Drive gebruik ik dus ook veel mappen en die zijn ook allemaal (met mijn pc) te zien.
Vandaag kocht ik een nieuwe tablet en wanneer ik naar Google Drive ging, zat er niets meer in een map. Het is haast onmogelijk om iets terug te vinden, want de meeste foto's hebben een nummer als naam.

Hoe krijg ik mijn mappen terug?
(ps ik ben via mijn browser naar Google Drive gegaan en dus niet via een app-ik weet niet of dat er iets mee te maken kan hebben)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

J e schrijft er niet bij welke tablet je gekocht hebt, maar voor een iPad is het antwoord simpel: die heeft geen mappen. Sterker nog: hij heeft niet eens een bestandsstructuur. Dus de gegevens zijn alleen maar binnen een app bruikbaar. Soms zijn er apps die hun data ter beschikking stellen aan andere apps maar in principe heeft elke app zijn eigen data. Zonder mappen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je op je tablet de app van Google Drive installeert zie je wel al je mappen (ook op een Ipad).