Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom af van elke keer: '...reageert niet' ... webpagina herstellen' ?

Elke keer zowat als ik een programma wil openen, of dat nu is google.nl of outlook.nl of kadaza.nl enz krijg ik onderaan te lezen: "... .nl reageert niet", en dan: "webpagina herstellen". Als ik daarop klik herstelt t nog vaak niet en blijf aan de gang, zeeeeeeeeeer frustrerend!

Wat is hier aan te doen? Ik kan niet echt een goed antwoord vinden op internet. Hoop dat iemand me kan helpen die er echt verstand van heeft!

Alvast super bedankt!

10 jaar geleden
15.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wifi of wlan verbinding?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Wasabi, Wifi en wlan is beide hetzelfde. Waarschijnlijk bedoel je Wifi en LAN-verbinding.
misslobe
10 jaar geleden
pfffffffff 'k zou 't niet weten... ik ben dus een super leek op dit gebied :-( O, hoor net van mijn zoon Wifi.
misslobe
10 jaar geleden
Ik gebruik nu Google Chrome, gaat idd uitstekend en snel. Kan ik nu Internet explorer verwijderen??
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@misslobe, je kunt het gewoon verwijderen.
fremar
10 jaar geleden
wat ik lees is dat je beter IE niet verwijderd(wat blijkbaar ook niet zo eenvoudig lijkt te zijn,je kan beter een recente versie van IE downloaden)
Voor Vista is dit IE9,of IE10 voor windows 7.
misslobe
10 jaar geleden
Lukt me inderdaad niet zo makkelijk IE te verwijderen..........

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Is je webbrowser up to date? Heb je wel een internetverbinding?

Zoja, welke browser gebruik je?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als Internet Explorer regelmatig niet meer reageert, kan dit onder meer worden veroorzaakt door de aanwezigheid van spyware, een invoegtoepassing, een computervirus of een beschadigd bestand waartoe Internet Explorer toegang probeert te krijgen. Voer een van de volgende handelingen uit om deze problemen uit te sluiten: