Hoe kom af van elke keer: '...reageert niet' ... webpagina herstellen' ?

Elke keer zowat als ik een programma wil openen, of dat nu is google.nl of outlook.nl of kadaza.nl enz krijg ik onderaan te lezen: "... .nl reageert niet", en dan: "webpagina herstellen". Als ik daarop klik herstelt t nog vaak niet en blijf aan de gang, zeeeeeeeeeer frustrerend!

Wat is hier aan te doen? Ik kan niet echt een goed antwoord vinden op internet. Hoop dat iemand me kan helpen die er echt verstand van heeft!

Alvast super bedankt!

10 jaar geleden
15.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wifi of wlan verbinding?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Wasabi, Wifi en wlan is beide hetzelfde. Waarschijnlijk bedoel je Wifi en LAN-verbinding.
misslobe
10 jaar geleden
pfffffffff 'k zou 't niet weten... ik ben dus een super leek op dit gebied :-( O, hoor net van mijn zoon Wifi.
misslobe
10 jaar geleden
Ik gebruik nu Google Chrome, gaat idd uitstekend en snel. Kan ik nu Internet explorer verwijderen??
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@misslobe, je kunt het gewoon verwijderen.
fremar
10 jaar geleden
wat ik lees is dat je beter IE niet verwijderd(wat blijkbaar ook niet zo eenvoudig lijkt te zijn,je kan beter een recente versie van IE downloaden)
Voor Vista is dit IE9,of IE10 voor windows 7.
misslobe
10 jaar geleden
Lukt me inderdaad niet zo makkelijk IE te verwijderen..........

Antwoorden (2)

Is je webbrowser up to date? Heb je wel een internetverbinding?

Zoja, welke browser gebruik je?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als Internet Explorer regelmatig niet meer reageert, kan dit onder meer worden veroorzaakt door de aanwezigheid van spyware, een invoegtoepassing, een computervirus of een beschadigd bestand waartoe Internet Explorer toegang probeert te krijgen. Voer een van de volgende handelingen uit om deze problemen uit te sluiten:

Installeer de meest recente updates. Windows Update biedt gratis updates voor besturingsysteemsoftware en -hardware van Windows, waaronder updates voor Internet Explorer. Zorg ervoor dat Windows Update is ingesteld op het installeren van aanbevolen zowel als belangrijke updates, zodat u zeker weet dat alle updates voor Internet Explorer aanwezig zijn die het probleem kunnen verhelpen. Zie Windows-updates installeren voor meer informatie.

Controleer of oplossingen voor het probleem beschikbaar zijn. Met Probleemrapporten en -oplossingen kunt u problemen rapporteren aan Microsoft en controleren of oplossingen beschikbaar zijn. Windows geeft een melding weer als er stappen zijn die u kunt uitvoeren om problemen op te lossen. Als nog geen oplossing voor Internet Explorer beschikbaar is, kan de informatie die u aan Microsoft verzendt, bijdragen aan het maken van een nieuwe oplossing.

Controleren of er oplossingen zijn

U kunt Rapporten van en oplossingen voor problemen volgt openen: klik op de knop StartAfbeelding van de knop Start, klik op Configuratiescherm, klik op Systeem en onderhoud en klik vervolgens op Rapporten van en oplossingen voor problemen.

Klik op Controleren of er nieuwe oplossingen zijn.
10 jaar geleden
misslobe
10 jaar geleden
Ik zal 's ff proberen dit te volgen en te doen... dankje voor de link.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
"Klik op Controleren of er nieuwe oplossingen zijn.".
Waar staat Controleren dan?
fremar
10 jaar geleden
denk dat je daarvoor naar configuratiesherm moet gaan en daar dan kijken onder probleemoplossingen