Hoe deblokkeer je een ipod, anders zou ik 22838772 minuten moeten wachten! Iemand een idee?

Ik ben mn code vergeten van iPod, en nu staat er dat ik 22.838.772 minuten moet wachten!
Hoe kan ik mn iPod weer gebruiken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Je moet je iPod op DFU mode zetten je kan op YouTube vinden hoe dat moet door te zoeken How to get your iphone in dfu mode bijvoorbeeld wat op de iphone dfu mode is is het zelfde voor de iPod en daarna staat je iPod in herstel modus dan sluit je hem aan aan je pc dan ga je naar iTunes dan zeg iTunes zegt vanzelf dat je iPod in herstelmodus staat dan klik je op herstellen en zo ga je verder
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor het andwoord!

Andere antwoorden (1)

De iPod opnieuw instellen
Leer hier hoe u de iPod opnieuw kunt instellen of kunt opstarten als deze is geblokkeerd.
http://support.apple.com/kb/HT1320?viewlocale=nl_NL