ik heb dit gevonden op internet voor je:

Gebruik hiervoor bij het opstarten van de 6930G-734G32BN de combinatie toetsen Alt+F10

Je komt nu in het recovery-menu. Hier volg je de stappen om de 6930G-734G32BN terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Let er op dat je een back-up maakt van alle gegevens en programma''s, aangezien een recovery alle data op je harde schijf wist.

Als het goed is kun je het ook via startmenu
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zorg er eerst voor dat D2D in het BIOS is ingeschakeld.

Activeer dan tijdens het opstarten ALT-F10.

Als je inmiddels een ander besturingssysteem hebt geïnstalleerd of de recoverypartitie op een andere manier hebt beschadigd probeer dan volgende uitleg om deze te herstellen: http://forums.bestbuy.com/t5/Computers-Tablets/I-found-how-to-repair-Acer-s-Recovery-Partition-Loader/td-p/13123

Een ander alternatief is met een OEM-cd een cleane installatie uit te voeren. Bijkomend voordeel is dat je dan geen last hebt van de door acer meegeleverde software die het systeem vervuilen. Je hebt dan wel de activatiecode van windows nodig. Schrijf deze eerst over van de sticker!!! Gebruik geen keyfinder om de sleutel te achterhalen want bij acerlaptops kan deze nog wel eens afwijken en zal deze ook niet werken!