Kan je een upgrade kit voor windows vista naar windows 7 ook gebruiken op een andere laptop dan degene waarop je hem aangevraagd hebt ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

in principe zal het geen probleem zijn dezelfde dvd te gebruiken, zolang het geen merk gebonden upgrade is
Bij sommige merken laptops is de dvd ook meteen gebonden aan dat merk laptop.
dus wil het niet installeren op een ander merk pc

Het principe van een upgrade is dat het oude serie nummer wordt gekoppeld aan het nieuw serie nummer van windows 7 en dat je de oude vista dus ook niet meer ergens anders kan installeren.

Volgens mij kan je wel los online een serie nummer kopen?
Als die upgrade kit niet gekoppeld is aan een merk laptop
dan installeert hij wel maar lukt het niet om te activeren
dan wordt je vanzelf doorgestuurd naar de online verkoop van microsoft. voor een nieuw serie nummer.
capthavoc
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee. De upgrade is alleen bestemd voor die ene licentie die jij hebt en niet voor andere licenties.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik weet trouwens niet of het wel of niet kan, maar wel dat het niet mag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat geld ook als je 3 kits ontvangen hebt ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je maar voor 1 licentie hebt besteld mag je alleen die licentie upgraden.
Of het kan is weer een ander verhaal.
Staat die windows 7 ook al op een andere computer? Dan kun je hem in theorie niet nog een keer gebruiken. Je kunt het wel gebruiken. Als het niet werkt even googlen op 7loader ;)

Toegevoegd na 19 seconden:
srry, proberen