Kan de acer extensa 5230e windows 8 aan?

Dat programma van windows 8 ken ik al. Het gaat me er om of die ook traag word etc

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat staat er nu op?

Antwoorden (2)

De Acer Extensa 5230E is windows 7 Capable. De kans dat hij windows 8 aan kan is hierdoor vrij groot je zou eventueel het geheugen en hard disk kunnen uitbreiden, om te compenseren voor eventuele traagheid. Maar Windows 8 is onderandere geschikt voor tablet en dat maakt de systeemeisen voor een computer wat lager.

Ik kan zelf met gemak windows 8 draaien op een computer/laptop die soortgelijke specificaties heeft als jouw laptop. Mijn antwoord zal dan ook zijn:

Ja jouw laptop kan windows 8 aan en zal niet vreselijk traag worden maar een kleine upgrade van geheugen en eventueel Hard Disk zou aanbevolen zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens tweakers werd hij geleverd met Windows Vista, als je laptop dat redelijk of goed draait komt het zeker goed met Windows 8. Uit ervaring weet ik dat Vista zwaarder is voor het systeem dan Windows 7 of 8. Wordt hij toch traag kan je je geheugen uitbreiden, bijvoorbeeld van 1gb naar 2gb. Nog steeds traag? Misschien een nieuwe harde schijf plaatsen.