Hoe kan ik mijn problemen met windows 8 oplossen?

Als ik naar instellingen > persoonlijke instellingen ga, kan ik nergens op klikken. Ik krijg alleen een geluidje. Hoe kan ik dit oplossen?
Ik kan overigens nog wel gewoon naar alle apps.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

dat betekent dat je je versie van windows 8 niet hebt geactiveerd of dat je serienummer al word gebruikt op een andere computer, heb je wel een legitieme versie van windows?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of inloggen met je microsoft account.