Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zorg ik ervoor dat ik een programma in windows 8 op fullscreen krijg?

Ik heb een programma geinstalleerd alleen is het probleem dat dit programma niet fullscreen opstart. Het menu zit net in de onderbalk van Windows 8 waardoor ik net niet kan aanpassen in het menu. F11 werkt niet en ook niet Fn+page up of page down. Hoe kan ik toch het menu bereiken en het programma op fullscreen krijgen?

10 jaar geleden
926
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je het over de moderne UI of over de desktop interface?
Drepolli
10 jaar geleden
Ik heb een laptop en ja er staat metro op, maar goed die onderbalk (vroeger startbalk) die zit in de weg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Over welk programma gaat het?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Probeer dit eens:
Klik met de rechtmuisknop op de taakbalk >" Eigenschappen" > "Taakbalk vergendelen" uitvinken > "Taakbalk automatisch verbergen" aanvinken.
Klik dan op de bovenbalk van het programma en druk in: Windows toets + Pijltje links (bijvoorbeeld) Als het goed is zit hij nu tegen de linker kant aan en kan je hem zelf Fullscreen maken.
Om je taakbalk niet automatisch te laten verdijwen ga je op de plek staan waar hij normaal te voorschijn komt, en doe je dezelfde opties als hoe je hem hebt verborgen. Alleen vink je eerst "Taakbalk automatisch verbergen" uit en vink je "Taakbalk vergendelen" weer aan.
Hopelijk helpt dit!
MVG,
Lars
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding