Hoe kan ik ongebruikte pictogrammen veilig verwijderen van mij desktop-computer?

Af en toe krijg ik een melding om het te verwijderen maar dat durf ik niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K
capthavoc
10 jaar geleden
zo te zien zitten er nogal wat systeem file op je desktop ? bestanden die daar in elk geval niet thuis horen dus ga ik er vanuit dat je gelijk hebt
als je zegt ik durf dat niet
wellicht kan ik je helpen met teamviewer
de zaak een beetje op te ruimen ?
zie je prive berichtjes ?
Ritsuka
10 jaar geleden
Jemig wat staat dat vol

Het beste antwoord

Om je bureaublad overzichtelijker te maken maak je een paar nieuwe mappen, waar je pictogrammen van dezelfde categorie naar toe sleept. Op die manier zijn ze direct weer oproepbaar.
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Alles waar een pijltje aan zit(linksonder,blauw)is een snelkoppeling.die kun je zo naar de prullenbak slepen en zo verwijderen.een snelkoppeling is alleen een verwijzing naar een bestand,niet het bestand zelf.ook al doe je de snelkoppeling weg,het programma of bestand waar het naar verwijst blijft intact.dus kun je ongebruikte pictogrammen met snelkoppeling veilig verwijderen.