negatieven scannen met epson 3170 photo, kan hiervoor geen driver vinden / weet iemand de weg?

driver epson scanner voor mac

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou even op de site van Epson bij driver downloads kijken. Meestal staan daar de laatste drivers voor hun producten

Antwoorden (2)

Dag jngln,

In de link in de bron vind je de supportpagina van Epson voor dit model. Daar kun je ook de drivers downloaden.

Redactie Kieskeurig.nl
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo JNGL:

Hierbij een link van de USA site mocht de Nederlandse het onverhoopt niet doen. Maar ook Silverfast werkt goed en zou er wellicht bij moeten zitten. Zelf werk ik met Mac en het is een perfecte scamnner. Succes en het zal zo zeker lukken.

http://www.epson.com/cgi-bin/Store/support/supDetail.jsp?oid=25021&infoType=Downloads