Hoe installeren computer winkels Windows 7?

Hoe installeren ze het dat als je de pc opstart je je netwerk in moet stellen en dat hij daarna meteen werkt. Als je het op de normale manier doet moet je daarna nog allemaal drivers downloaden en installeren, Bovendien zijn er dan soms ook al programma' s geïnstalleerd en/of sli of crossfire ingesteld.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

De meeste bedrijven gebruiken een Demo Versie die in de showroom word weergeven maar als je het aanschaft is de software meestal al in de fabriek geinstalleerd. Af en toe gebeurt het in de show room maar dat gebeurt maar heel zelden. Maar Microsoft stelt zodra de computer winkel het geinstalleerd heb je direct het standaard account Eigenaar. Dit kun je wijzigen en er meer dingen mee doen. Dat is het geheim. Zodra je toegang hebt tot het account (voor de eerste keer) heb jij eigenlijk de laatste maar de belangrijkste stap voltooid. Zo werkt het.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus je bedoelt dat er een account word aangemaakt om alles in te stellen die daarna verwijdert word en zodra je de pc opstart krijg je een andere account?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, als je het hebt geinstalleerd wordt het account eigenaar op de computer gezet die je kunt wijzigen. Zodra je toegang hebt heb je Windows geactiveerd. Eigenaar wordt niet verwijderd. Maar je kunt hem wijzigen, en nieuwe accounts toevoegen.

Andere antwoorden (1)

Bij computerzaken / systeembeheerders heeft men vaak een standaard setup liggen die overeenkomt met de pc in kwestie. Als je 100 pc's hebt van merk X met dezelfde configuratie, dan hoef je het trucje nog maar 1 keer te doen.

Er zijn daarnaast ook programma's beschikbaar waarmee je dit proces kunt automatiseren. Je selecteert dan gewoon welke setup je wilt, welke drivers je moet installeren en welke programma's je wilt. Daarna is het gewoon Next > Next > Finish en klaar!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kun je toevallig ook namen van dergelijke programma' s noemen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wacht, als je honderd computers heb met het merk X dan moet je die wel apart installeren ten zijn je 100 kabels hebt die je daarin mee verbind. Het enige nadeel: gaat het fout, gaat het dan daar ook fout. Daarom wordt het één voor één geinstalleerd om dit te voorkomen. Het gebeurt nog zelden dat er in een keer 100 computers te gelijk worden geinstalleerd