Als ik mijn HP reset gaat Windows 8 update er dan af?

Ik heb een illegale update van Windows 8 PRO op mijn HP Pavilion G6 staan.
Nu ga ik hem verkopen maar wil dat al mijn bestanden en foto's er definitief af zijn.
Dus een Factory reset maar. Maar nu mijn vraag: Als ik die reset uitvoer, gaat dat Windows 8 er af?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar kan het niet zijn dat hij dan terug gaat naar de fabrieksinstellingen van Windows 8? En als ik toch al mijn bestanden er af wil halen en Windows 8 wil behouden, kan dat?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zegt niet wat het eerste OS was wat er opstond, windows 7?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja windows 7.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan hou je weer windows 7 over na de reset.

Antwoorden (1)

Ja, als je de laptop terug zet naar fabrieksinstellingen, dan ziet die er qua inhoud weer gelijk uit aan toen jij hem kreeg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is dan toch logisch dat het verwijderen en dan opnieuw installeren onwijs lang duurt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
terugzetten naar fabrieksinstellingen duurt meestal ongeveer 45 minuten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Hugopro... ??? ik snap je opmerking niet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat probleem herken ik
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik wil Windows 8 toch behouden.
Een vriend van me zei dat Formateren ook een idee was.
Is dat te doen? En behoud ik windows 8 dan?
En hebben jullie misschien een link van een site? Ik ben namelijk op zoek gegaan, maar weet niet of het een goede topic is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Formateren betekent echt alles weghalen. Je zult dan zelf ook software moeten hebben om weer een draaiende windows te krijgen.
Als jij win8 heb verkregen door een update op win7, maar geen initiele win8 software, dan zul je eerste weer win7 moeten installeren en die upgraden (of alsnog een initiele win8 installatie zien te verkrijgen).