Als je ergens bijvoorbeeld: maak de smaak je email adres invoert kunnen ze dan je twitter beheren, zie onderaan?

Als je bijvoorbeeld bij maak de smaak je email adres invult. Kunnen zij dan op jouw twitter komen om bijvoorbeeld te zeggen: die en die persoon heeft deze smaak gemaakt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee zonder wachtwoord komen ze nergens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, niemand kan op jouw twitter komen. Ze kunnen je natuurlijk wel een mailtje sturen. Op facebook moet je voor dit soort dingen specifiek toestemming geven en dan komen ze inderdaad wel op je prikbord te staan.