Wat gebeurt er als je computer uitvalt tijdens het upgraden naar windows 8?

Mijn computer valt regelmatig uit als ik ongeveer meer dan een half uur (online) filmpjes kijk. De computer wordt dan te heet en gaat van de hitte uit. Als ik Windows 8 aan het installeren ben, en hij valt uit, zijn dan al mijn bestanden weg? ik wil niet graag een back-up maken, omdat ik ongeveer 1TB aan gegevens heb, en ik heb niet zo'n grote usb.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
peterjbruins
10 jaar geleden
als hij uitvalt tijdens de installatie, zou hij verder gaan waar hij was gebleven wanneer je hem weer aan zet.
geen probleem dus
peterjbruins
10 jaar geleden
het is trouwens niet normaal dat je pc zo heet word van alleen filmpjes kijken.
je zou hem eens van binnen schoon moeten maken, als het stof dan weg is is het probleem ook weer opgelost... als dat niet werkt is een betere koeler een goede optie

Antwoorden (2)

Dan is je Windows 8 corrupt.
Als je een backup van je bestanden hebt op een andere partitie, zijn die bestanden niet verloren.

Als je Windows 8 in dezelfde partitie installeert als je nu een vorige versie van windows hebt staan, kunnen de bestanden verloren gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou je computer eens goed uitblazen/uitzuigen en dan kijken of deze nog heet wordt.
Dan pas installeren.

Als je PC zo onbetrouwbaar is, vraag ik me af of het de moeite loont om te upgraden.