Hoe maak je een script die ervoor zorgt dat ik een netwerkverbinding kan maken met bijvoorbeeld een H schijf?

Ik weet nu hoe ik een verbinding kan verbreken met een schijf.
net use L: /delete
Maar hoe kun je de schijf weer terugzetten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

net use H: \\servernaam\share

Toegevoegd na 3 minuten:
Er zijn nog meer opties, bijvoorbeeld als je met een aparte gebruikersnaam/wachtwoord moet inloggen op de share, of als je wilt dat de share nog bestaat na het opnieuw opstarten van de computer. De documentatie van NET USE vind je in de link hieronder.
bamibal
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo,
Dank voor uw antwoord.
Weet u ook een script om een complete map (bbijvoorbeeld de map kroatie) met daarin submappen en bestand3n te kopiëren naar een andere lokatie?