mijn laptop toetsenbord doet zeer vreemd kan iemand mij even helpen ?

Mijn toetsenbord als ik een vraagteken wil plaatsen en druk daar op staat er = druk ik op shift en t toetsje met die 2 streepjes naast de 0 dan krijg ik de vraagteken wel zo ook met een @ die zit nu links van cijfer 1 ipv rechts . ik vind het natuurlijk vrij irritant dus als iemand zo vrij kan zijn mij even opweg te helpen hoe ik t gedaan krijg. Het vreemde isa het gebeurt vaker maar telkens is het voor mij heel gedoe om het te onthouden om t goed te krijgen haha dus misschien kan iemand ff tips geven

Heel veel dank voor de gedane moeite ! oja Sommige toetsen doen het wel naar behoren zoals bv de 1 met shift wordt !!!!! en nog een paar

11 jaar geleden

Het beste antwoord

je moet even naar deze foto kijken die legt het voor je uit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
molenaar
11 jaar geleden
kijk het is gelukt dankjewel

Andere antwoorden (2)

ctrl + shift intoetsen, dan zou het over moeten zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijder in het configuratiescherm > land en taal > toetsenbord meteen de Nederlandse toetsenbord indeling. dan kan je ook niet per ongeluk weer omschakelen ;)