Kan ik alleen windows 7 op mijn Imac zetten?

Zojuist ben ik er achter gekomen dat Windows 8 niet geinstalleerd kan worden op mijn 27’‘ Late 2009 Imac. (kan pas vanaf medio 2010)
Dus ik wil vista er op installeren, moet ik windows 7 of hoger.
Dus Apple verteld mij dat ik perse windows 7 moet hebben? terwijl ik windows XP, Vista en W8 heb. Is er geen tussenoplossing?"

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Virtualbox is ook software waar je een besturingssysteem op kan draaien, misschien een oplossing. Deze is gratis.

Maar je hebt ook een kwalitatief betere software Parallels genaamd, die kost geld (misschien een goede crack zoeken).

http://www.parallels.com/products/desktop/ (parallels)
https://www.virtualbox.org/wiki/VirtualBox (virtualbox)`

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je Windows wil draaien, koop je een PC. Een iMac is nou niet direct de ideale omgeving voor Windows, zoals je al gemerkt hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je inderdaad wilt dual booten op mac is windows 7 blijkbaar je enige optie
en geloof me als apple dat zegt is het ook zo
Helaas het is niet anders,mac zijn nu eenmaal op onbekende redenen erg strikt
Maar ik vraag me echt af wat voor meerwaarde dat nu heeft ?
om windows op een mac te zetten ?
kan me voorstellen dat je wat oudere games wilt proberen
maar recente windows 8 games ed zijn waarschijnlijk toch te zwaar voor je videokaart

probeer eens codeweaver als je wat wilt met oudere xp games ed ?
capthavoc