Hier hebben ze geen release datums voor je zult gewoon regelmatig moeten kijken of het op je computer zelf moeten doen. Is absoluut niet ingewikkeld je moet alleen een duidelijk tutorial zoeken voor je os en jailbreak programma.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
iOS 6.1.3 zal niet gejailbreakt kunnen worden. De hackers wachten tot iOS 7 om weer een nieuwe jailbreak te publiceren. Je kunt wel teruggaan naar iOS 6.1.2 om weer te jailbreaken (als je shsh blobs hebt opgeslagen & behalve de nieuwe iOS toestellen: iPhone 5, iPad mini en nieuwe iPad). Het heeft geen zin voor de hackers om iOS 6.1.3 te jailbreaken omdat je dan waardevolle exploits zichtbaar maakt aan Apple. iOS 6.1.3 is een te kleine upgrade van 6.1.2 om een jailbreak ervoor te maken.

Downgraden van 6.1.3 naar 6.1.2 kun je doen via Redsnow. Heb je een nieuwe generatie Apple device (Apple a5 processor of hoger) dan is dit niet mogelijk en zit je vast.