Moet je als je op een computer window 7 home premium hebt en het will upgraden naar windows 7 professional de drivers ook vervangen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee hoor. De drivers zijn voor Windows 7, niet voor Windows 7 home of professional. Het enige verschil dat gemaakt wordt binnen de Windows 7 drivers is tussen 32- en 64 bits versies, maar daar heb je bij een upgrade geen last van.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik begreep dat je wilde upgraden, dat doe je meestal op dezelfde computer. Als Je een nieuw systeem gaat aanschaffen zitten daar als het goed is de juiste drivers al bij, hoewel die meestal verouderd zijn en direct geüpdatet moeten worden. Voor je huidige hardware zal je inderdaad nieuwe drivers moeten downloaden als je overstapt van 32 bits naar 64 bits. Ik zou ook altijd voor dat laatste kiezen. Al was het alleen maar vanwege het extra geheugen dat je dan kan aanspreken.