Dat kan met systeemherstel. Werkt dat niet, of staat dat niet aan, dan moet je even kijken in de link hieronder. Daar wordt uitgelegd hoe je een profiel kunt herstellen.

Als het je alleen gaat om de documenten en de folderstructuur van de 'oude' gebruiker in de map "Documents and Settings" nog wel bestaat, kun je een nieuwe account aanmaken en kopieer je alle bestanden van de oude account folder naar de nieuwe, behalve ntuser.dat, ntuser.dat.log en ntuser.ini.
Dan kun je onder de nieuwe account bij de documenten van de oude account.