''Onbekend Netwerk'' blijft terug komen hoe kan ik dit oplossen?

ik heb normaal 1 draadloos netwerk. doet het altijd goed! maar sinds kort komt er een tweede genaamd: onbekend netwerk'' ik weet hoe ik dit kan stoppen maar het komt weer terug. iemand een idee hoe ik dit ga fixen?
het is heel vervelend want mijn internet word er erg traag door

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het kan zijn dat mensen van buiten af een poging doen om gebruik te maken van jouw netwerk, dat is heel vervelend en daar wordt internet traag van, praat even met je buren, soms is het perongeluk gebeurd.