Ik wil downgraden van windows 8 naar windows 7, hoe doe ik dat ?

Ik heb een tijdje geleden mijn Asus N53S geupgrade naar Windows 8 Pro met een illegale kopie, maar nu wil ik graag terug naar Windows 7, iemand enig idee hoe dat moet ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet het niet, maar een ding is zeker, al had ik kunnen helpen, dan ga ik mij niet bemoeien met illegale praktijken. in dit geval illegale software.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus jij hebt nog nooit muziek, een filmpje, een game of andere dingen illegaal verkregen? Hoe dan ook, waarom reageer je hier dan op als je toch niet kan helpen....

Antwoorden (2)

Ik neem aan dat je nog een Windows 7 dvd schijf bezit. Of heb je deze ook illegaal verkregen. Via die schijf kun je weer Windows 7 op je laptop installeren. Je steekt de schijf in je dvd-speler (tray) en dan je laptop opstarten. Als alles via de BIOS goed is ingesteld moet je laptop dan de schijf herkennen en kun je het proces beginnen van formatteren en installeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee me laptop kwam met Windows 7 voor geinstalleerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan krijg je er ook herstel schijven bij als het goed is? Maar goed, als je windows 7 terug wilt hebben dan zul je een schijf moeten vinden. Succes
Stond windows 8 er al op of heb je het er zelf op gezet?

Toegevoegd na 36 seconden:
Als je windows 8 Pro hebt kan je namelijk gewoon downgraden