ik heb 2 harde schijven een schijf C en een schijf D mijn schijf C is bijna helemaal vol maar hoe kan ik mijn bestanden op mijn schijf D zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.9K

Antwoorden (5)

Kies de bestanden die je wil verplaatsen selecteer dit en knip dit open de D schijf en plak het bestand
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+, zo simpel is het.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt gelijk
open je c schijf en je d schijf en kopieer dan je bestanden door ze te slepen van de ene schijf naar de andere. als je dat gedaan hebt kan je de bestanden van je c schijf verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haal uit Bureau accessoires "verkenner".
Open je c-schijf, documents, je naam etc en sleep dit dan naar de D-schijf die je links hebt staan. Je kunt ook eea zo instellen dat documenten etc standaard op de D-schijf komen. Daar moet je even op googlen, want dat gaat niet met slepen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle bovenstaande antwoorden zijn correct, maar pas wel op dat je niet gaat slepen met mappen of bestanden in de mappen met de naam:

Program Files (x86)
Program Files
Windows

Ook als je domweg mappen gaat verslepen uit Documents and Settings kan er nog wel eens wat instellingen of dingetjes onvindbaar worden.

Het beste wat je kan doen is een zoekfunctie uitvoeren op de gehele C-schijf met als zoekfunctie *.* en als hij klaar is zorgen dat de grootste bestanden bovenaan komen te staan, je kan nu per bestand bekijken welke je kan verplaatsen (knippen/plakken) en dus niet kopieren (kopieren/plakken) anders blijft nog alles staan en heb je alles dubbel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download het programmatje treesize.
Zo kan je zeer snel zien wat er veel ruimte inneemt op je c: schijf, meestal video foto of muziekbestanden, kopieer deze naar de d'schijf of brand ze op een dvd.

Toegevoegd na 8 minuten:
Hoe nu verplaatsen enz, zie deze instructie videos

Windows verkenner werken met mappen:
http://www.youtube.com/watch?v=8MaSFuZeFrg

Windows verkenner werken met bestanden
http://www.youtube.com/watch?v=EbaTd_rnzNU&feature=mfu_in_order&list=UL