Wat is : ''Geen apparaten voor geluidsweergave geinstalleerd.''?

Ik heb nu sinds een paar uur dat als ik over de volumemixer ga met mijn muis er komt te staan: ''Geen apparaten voor geluidsweergave geinstalleerd.''
Ik weet niet wat ik hier tegen moet doen. Ik denk dat dit met mijn Driver te maken heeft.

H. Straten

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

probeer deze eens
ga naar apparatenbeheer en verwijder daar alles wat met geluid te maken heeft
in dit geval je nvidia HD ???
En start je pc opnieuw op als het goed is zal hij de juiste driver opnieuw installeren ?

je had net een driver geinstalleerd begreep ik
maar misschien is dat een verkeerde geweest ?
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zal het nu doen, en daarna zeggen of het heeft geholpen.
capthavoc
11 jaar geleden
succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank U het is gelukt!
Ik hoop dat ik u tijd niet heb verdaan.
capthavoc
11 jaar geleden
nee hoor
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke goed om te weten, nogmaals bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ga ik ook proberen!! Ik heb hetzelfde probleem met een acer aspire 5520 , zit ook nvidia op, al maanden geen geluid. Zelfde als bij de vraagsteller
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik hoop dat dit ook voor U werkt!
capthavoc
11 jaar geleden
het zijn vaak van die kleine instelling dingetjes die je echt over het hoofd ziet
een reset is dan meestal de kortste klap
dan weet je in elk geval dat het goed is