hoe verwijder je ubuntu linux?

Ik kan ubuntu op geen enkele manier verwijderen.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik heb Ubuntu op mijn computer geïnstalleerd, en Windows 7 daarmee verwijderd.
Nu als ik Ubuntu wil verwijderen kan dat niet. Als ik Windows 7 wil installeren zegt hij dat hij geen vrije ruimte kan vinden om Windows 7 te installeren. Wat moet ik doen? help

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat klopt, je moet het van je HDD of SSD formatteren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Normaal zou je een dual boot kunnen maken zodat je kan kiezen tussen windows 7 of Ubuntu heb je misschien te weinig geheugen op je schijf?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik had exact wat jij namelijk had maar ik kon gewoon een dual boot maken zonder dat die iets zij over te weinig geheugen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja het is me inmiddels gelukt alleen he ik heel mijn schijf geformatteerd.
Je moet jouw complete schijf wissen met een programma zoals b.v. DBAN
Dan is je schijf weer helemaal leeg en kan je er b.v. Windows opzetten.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.dban.org/