Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Internet terug zetten bij windows 8,

Hoi allemaal, ik heb een nieuwe laptop met windows 8 erop. Ik ben er erg tevreden over, ook over het internet wat er op zit en waar dus de invoer balk onder zit ipv boven. maar ik heb pas een programma geïnstalleerd en nu ga ik als ik op internet klik automatisch naar internet op mijn bureaublad en niet meer naar dat internet wat bij windows 8 zit met de balk onderin...
weet iemand misschien hoe ik dit terug kan zetten. Sorry voor de slordige uitleg ik weet anders niet hoe ik het moet uitleggen. een snel antwoord zou heel fijn zijn! alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
584

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Windows 8 heeft inderdaad een aantal dingetjes die net even anders zijn; dit is er 1 van. Op het moment dat je Internet Explorer10 niet als standaard browser hebt ingesteld, opent hij explorer in de desktop omgeving. De enige manier om dat te voorkomen is IE10 als standaard browser in te stellen. Als je dat gedaan hebt opent hij weer netjes in de Modern UI app.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding