Problemen met aansluiten geluid op computer. Keuze uit roze, groen of blauw contactje welke moet ik aansluiten ? Alvast bedankt!

Ben a-technisch maar op het geluid na doet alles het nu.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.3K
Ritsuka
11 jaar geleden
Groen is speakers, rood is microfoon

Het beste antwoord

Als het goed is groen. Staat vaak ook een speaker icoontje bij. Je kunt natuurlijk ook gewoon proberen... Kan geen kwaad!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geweldig Primemp hartstikke bedankt! (ik had 6 uur geleden al gereageerd & + maar dat zag ik niet terug bij je reacties).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankzij je snelle reactie had ik het in een keer voor elkaar, vooral ook omdat je zei dat het geen kwaad kon om het uit te proberen ;) !!!

Andere antwoorden (2)

Als je geluid wilt horen moet die in de groene van bijvoorbeeld een koptelefoon of boxen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt 123wouter hij doet het! Ook bij jou was mijn reactie bij mijn + weggevallen, hierbij dus alsnog.
Groen, als er een koptelefoon bij staat maakt dat niks uit.

Groen is voor een speaker/koptelefoon
Roze is voor een microfoon (eventueel van een headset)