Hoe kan ik het ram geheugen van mijn mac beter verdelen over windows, ik run het tegelijk alleen hij pakt windows maar op 1 Ram geheugen ideeen???

Ik wil dus het verdelen 50 - 50 het ram geheugen en ik heb in het verleden het wel ergens kunnen verslepen of instellen maar weet niet meer waar. ideeen > a u b

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Beste DhrGreen,

Zou je iets beter kunnen aangeven hoe je tegelijkertijd Windows en MacOSX draait? Dat maakt het makkelijker om aan te geven waar je zou moeten zoeken.

Wat is trouwens 1 RAM geheugen? Bedoel je 1 Gigabite RAM geheugen, of 1 RAM-module?.

Als je VMware gebruikt of Parrallels moet je waarschijnlijk de instellingen van de virtual machine waar Windows op draait aanpassen.

Als je Bootcamp je Mac in Windows en OS-X boot, dan zou windows standaard de hele machine moeten pakken (maar dan draai je dus geen OS-X en Windows tegelijkertijd, maar staat het tegelijkertijd op je HardDisk).