Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik het ram geheugen van mijn mac beter verdelen over windows, ik run het tegelijk alleen hij pakt windows maar op 1 Ram geheugen ideeen???

Ik wil dus het verdelen 50 - 50 het ram geheugen en ik heb in het verleden het wel ergens kunnen verslepen of instellen maar weet niet meer waar. ideeen > a u b

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
782

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Beste DhrGreen,

Zou je iets beter kunnen aangeven hoe je tegelijkertijd Windows en MacOSX draait? Dat maakt het makkelijker om aan te geven waar je zou moeten zoeken.

Wat is trouwens 1 RAM geheugen? Bedoel je 1 Gigabite RAM geheugen, of 1 RAM-module?.

Als je VMware gebruikt of Parrallels moet je waarschijnlijk de instellingen van de virtual machine waar Windows op draait aanpassen.

Als je Bootcamp je Mac in Windows en OS-X boot, dan zou windows standaard de hele machine moeten pakken (maar dan draai je dus geen OS-X en Windows tegelijkertijd, maar staat het tegelijkertijd op je HardDisk).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding