Hoeveel % van de computergebruikers gebruikt windows, apple, of een ander besturingssysteem?

Toegevoegd na 17 minuten:
Ik merk dat ik mijn vraag fout gesteld heb. Ik bedoel bijv.
90% windows
5% apple
5% overig

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Hier een website die dit soort dingen laat zien, het is niet precies, maar het komt dicht in de buurt. (zie bron)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+, ik denk dat vrager toch meer jouw antwoord bedoelt :D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nog steeds meer dan een derde XP-gebruikers, ik constateer het, maar weet ook niet wat ik ervan moet vinden.

Andere antwoorden (2)

Precies 100% van de computergebruikers gebruikt Windows, OSX, of een ander besturingssysteem. Zonder OS kan je namelijk bar weinig met je computer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een mooi antwoord ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
^
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Humor/bijdehandheid hoef je niet te waarderen, een totaal correct antwoord minnen is echter ook niet nodig.
Dat kan je terugvinden op statcounter.

Windows 7 en Windows XP staan bovenaan,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
Maar ik mis Android, die staat volgens de mobile OS grafiek hoger dan iOS.