Hoe kan ik terug naar Windows 7

Ik heb Windows 8 geïnstalleerd maar ik ben er totaal niet tevreden over. Kan ik weer terug naar Windows 7? Ik heb nooit een cd gekregen van windows 7 maar toen ik mijn computer kocht en ik mijn computer aanzette installeerde hij al gelijk Windows 7. Ik heb geen back-up schijf. Kan ik misschien terug naar de fabrieksinstellingen. Het maakt niet uit als ik al mijn muziek foto's etc kwijt raak want die staan wel op mijn stick. Is dat mogelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je het niet erg vindt dat alle programmas en bestanden weg gaan, kun je gewoon een windows 7 schijf downloaden, branden en installeren op je systeem, de code van je windows 7 staat dan waarschijnlijk op je computerkast.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
ik ben benieuwd of dit lukt laat je het ons even weten ?
Want het is op dit moment een hele actuele vraag
en aangezien ik geen officiele versie windows 8 heb kan ik het dus zelf ook niet uittesten
ik weet dat het wel met de preview lukt maar of dat ook met de officiele versie lukt is heel moeilijk te vinden ik denk dat het geen probleem is
maar tja zodra je windows 8 activeert wordt het wel officieel dat je windows serie nummer een windows 8 serie nummer aan gezien je denk ik een uograde via het internet doet en geen installatie dvd ?? lukt het dan nog om als windows 7 te activeren ???
dat is de grote prangende vraag
installeren zal wel lukken maar activeren ook ?
en wordt het systeem dan niet via windows update weer vanzelf windows 8 ?? laat het even weten
want veel mensen hebben hier al naar gevraagd en de microsoft site zegt wel dat het kan maar zie wel allemaal voorwaarden ??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@ capthavoc: dit gaat gewoon lukken, wees maar niet ongerust. DVD van 7 erin, nu installeren, formatteren?:ja, wachten en gaan met die banaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor, je zult wel de drivers moeten vinden van je computer/laptop als je deze niet meer op een cd hebt.