Waarom geeft Windows 8 de volgende melding als ik Facebook probeer te koppelen?

De melding luidt: Can't connect to the service
We can't connect to the service you need right now. Check your network connection or try this again later.

Het ligt niet aan het internet en ik probeer het al 2 dagen.. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? En hebben jullie hier ook last van?

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 19 minuten:
Op windows 8 kun je je facebook account met je contactenboek op de computer ‘linken’ of ‘koppelen’ waardoor je ze allemaal bij elkaar hebt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

misschien even kijken of er al een update is of een keer personen verwijderen en opnieuw installeren.