Wat is er gebeurd met windows service pack update voor XP?

Ik wilde service pack 2 updaten na mijn format, maar krijg een of ander bericht dat het alleen voor IT' ers is of voor meerdere pc's. Waar vind ik nou de gewone die er altijd was? Er stond bin dat het per september niet meer kon. Wie weet wat ik nu miet doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oei... ik wou binnenkort mijn oude laptop ook een keer formatteren. Zal ik maar niet doen dan. Tenzij jij een goed antwoord krijgt, dan weet ik ook wat ik moet doen. Goeie vraag dus! :) Ik dacht trouwens dat XP ondersteund zou worden (met updates) tot 2014, dus dit is wel een beetje vreemd. :|
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zijn we niet bij SP4 aangeland?
Via windowsupdate zou het allemaal min of meer vanzelf moeten gaan toch?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Avril, kun je hier iets mee? http://support.microsoft.com/ph/1173/nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij is SP3 gewoon online: http://www.update.microsoft.com Kan het niet controleren omdat ik het niet draai.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Formatteren hoeft geen probleem te zijn: gewoon een goede windows xp-cd vinden en deze slipstreamen met sp3
capthavoc
11 jaar geleden
je mag gewoon die IT versie downloaden en gebruiken geen enkel probleem (let wel op taal versie)
zelf de beste oplossing die er is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+!

Het beste antwoord

XP wordt al een paar jaar niet meer ondersteund. Het is lastig om nog de SP1, SP2 en de SP3 te downloaden omdat deze derhalve ook niet meer ondersteund worden.
Je had ze kunnen branden toen het nog mogelijk was.
Maar als je Google opdracht geeft voor: "download xp sp2 " kun je nog genoeg plekken vinden om het te downloaden ook SP3. Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe kom je erbij dat windows xp al een paar jaar niet meer ondersteund wordt? Het wordt nog ondersteund tot 8 april 2014
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat dacht ik dus ook

Andere antwoorden (1)

Alllemaal verhalen, tot 2014 is er support, daarna kan je nog STEEDS XP tot SP3 downloaden.

On April 8, 2014, all support for Windows XP, including security updates and hotfixes, will be terminated.[2] Users will still be able to download old updates and hotfixes from Windows Update. Microsoft recommends that users upgrade to Windows 7.[110][2]

Netwerkinstallatiepakket voor IT-specialisten en -ontwerpers voor Windows XP Service Pack 3

Dit installatiepakket is bedoeld voor IT-specialisten en ontwerpers die op meerdere computers in een netwerk downloaden en installeren. Als u slechts één computer bijwerkt, gaat u naar de Windows Update-site.

dus:

http://www.update.microsoft.com

Naar SP2 updaten zal vast niet gaan omdat de support daarop afgelopen is en je dan ook security updates meer krijgt. Is er echt een hele goed reden om wel SP2 maar niet SP3 te hebben?

Toegevoegd na 17 seconden:
dan ook geen sec....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien heeft ie een 64bits windows?