Kan een PS3 Controller verbinden met een Samsung laptop? en hoe?

Ik heb een:
Samsung notebook N210
Kan je deze laptop met een joystick ( ps3 controller ) verbinden,
Hoe kan je dat doen?
( Uitgebreid het liefst uitleggen )

Ik wil dit doen voor Call of duty die ik op me laptop heb staan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk het niet. Waarom speel je niet op de ps3?

Antwoorden (2)

Ja dat kan, er zit als het goed is een USB poort ingebouwd. Als de Samsung laptop een speciale USB poort heeft zijn daar wel kabels voor!

Verder nog vragen?
Ga reageer even bij reacties.
En ik reageer weer terug.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oops ik dacht de PS3 zelf maar de controller, nee dat kan niet. Of even een kabel kopen daarvoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat kan, dat kan met een usb kabel naar mini usb waarmee je de controller oplaadt of bluetooth

je moet hiervoor wel een software hebben dat heet

motionjoy

ds3 tool