als ik een dvd in mijn laptop wil afspelen dan maakt i rare geluiden en na 1minuut gooit i de dvd er uit,wat is t probleem?

dit doet i bij alle dvd`s ook orginelle dvd`s en onbeschadigde schijfjes en alle schijfjes zijn regio 2, ook cd`s speelt i niet af, als ik de map computer open en klik op dvd station dan probeert i de schijf te lezen maar elke keer rare geluiden en na ongeveer 1minuut gooit i em eruit en staat er op mijn scherm, `een schijf plaatsen` ik heb de laptop altijd goed behandelt, dus niet ruw mee omgegaan of laten vallen..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie is i.....?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is Ingrid uit Raalte, 23 jaar en ze weet veel van computers en ondertiteling.
Ze heeft 2 tepelpiercings en heeft problemen met reanimatie en spelling.
Voor meer informatie kun je het beste een PB sturen.
Succes er verder mee...

Antwoorden (2)

Dat klinkt als een mechanisch probleem, en daar is helaas weinig aan te doen. DVD speler vervangen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je zou nog kunnen proberen de slede met wat vaseline in te vetten: als de lade uitsteekt, dan zie je een "oog" dat op een plastic railsje zit, dat kartelgetande railsje kun je invetten.
Maar nogmaals ik geef je weinig kans, en een nieuwe DVD speler kost ook niet zo veel meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je DVD speler in je laptop is kapot. Je zou bij een bedrijfje kunnen vragen een nieuwe te plaatsen als je je DVD speler in je laptop nodig hebt. Vraag wel eerst een prijsopgave!
Succes