Hoe kan het dat al mijn inlognamen en wachtwoorden zijn verdwenen?

Ik werk met Windows 7 en IE 9 en sinds ongeveer een maand ben ik genoodzaakt om iedere keer als ik ergens moet inloggen opnieuw de inlognaam en het wachtwoord in te vullen. Als ik het scherm sluit en 2 minuten later weer op bv. Facebook, Goeievraag, Internetbankieren, etc... moet ik alles opnieuw invullen. Dit is nooit zo geweest, altijd werd alles onthouden. Hoe kan dit gebeurd zijn en is er een mogelijkheid om alles weer als vanouds te krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (2)

Dan is er blijkbaar op de computer die jij gebruikt ingesteld dat één keer in de maand de complete geschiedenis gewist wordt. Dus moet je de vinkjes bij Actieve aanmeldingen en Websitevoorkeuren weghalen, zodat die gegevens bij de volgende wisbeurt bewaard blijven.
11 jaar geleden
Kijk eens wat de instellingen voor cookies zijn? Misschien worden ze te snel verwijderd?