Ik kan iphoto niet openen sinds het downloaden van el Capitan. Kan iemand mij vertellen hoe ik alsnog mijn foto's kan openen?

Sinds ik El capitan heb gedownload op mijn macbook air, staat er een kruis door iPhoto. Wanneer ik iPhoto probeer te openen krijg ik het bericht: Om iPhoto te kunnen openen, moet u de software bijwerken naar de nieuwste versie. Wanneer ik vervolgens deze probeer te downloaden, is het artikel niet meer beschikbaar. Kan iemand mij helpen zodat ik mijn foto's alsnog kan openen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Staat er een versie van iPhoto 9.x bij je aankopen in de Appstore? Of niet?

Antwoorden (2)

Kijk eens in de app store naar een update, anders kan je ook foto's bekijken met de programma voorvertoning ( foto aan klikken dan openen )
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Open de nieuwe app Foto's. Je krijgt dan de vraag of je je iPhoto-bibliotheek wil importeren. Als je meerdere iPhoto-bibliotheken hebt, hou dan de Option-toets ingedrukt terwijl je Foto's opstart. Dan krijg je de mogelijkheid om een bibliotheek te kiezen.
Bronnen: http://macworld.nl/mac/iphoto-bibliotheek-foto-voor-os-x-64238 en http://macworld.nl/mac/mac-os-x-el-capitan-beschikbaar-67060