hoe type je een macht?

ik kan alleen de macht x² of x³ typen, kan e ook alle cijfers gebruiken in een machtsverheffing?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
28.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
In combinatie met bijzondere lettertypen kun je alle mogelijke formules typen.
Amadea
7 jaar geleden
Inderdaad: ⁰¹²³⁴⁵⁶⁷⁸⁹

Antwoorden (3)

Ja er staat een teken op je rekenmachine en dat is deze ^ hier kan je alle cijfers achter zetten die je wilt
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
hoi, bedankt voor je antwoord, maar ik heb het over de pc...
Alt gr En dan cijfer
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Dat levert het volgende rijtje op, dus geldt alleen voor tweede en derde macht:
¡²³¤€¼½¾‘
In Word kun je met ALT + + (dus ALT en het plusteken) het tabblad voor vergelijkingen openen. Druk in het tabblad op 'Script' en kies de eerste optie. Type daarna het getal wat je wil typen en de macht erboven door met de muis op het kleine vierkantktje vakje waar de macht moet komen te drukken.
Succes!