Wat is beter AMD Llano A6-3500 2,1GHz TripleCore, Llano A6-3670 QuadCore 2,7GHz of Llano A8-3870K Black Edition 3,0GHz ?

Ik weet dat het als je kijkt naar de Ghz en het A80-3870K de Liano A8-3870K Black Edition 3,0 Ghz het beste is. Maar bij de anderen zie je triplecore, en quadcore dit zie ik bij de laatste niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Quad core, werkt sneller. Tripple (3) en quad (4) zo moet je het zien
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De quad core, die LIano A6 of die A8. Laat ik het zo zeggen, van wat je aangeeft geef je de A6 de processor en GhZ aan en dit doe je niet bij de A8. Het wordt dus sowieso dan de A6 of A8. Op GhZ wint A8 maar ik weet niet wat hij met processor doet, dus als je de processor er even bij zet of mij een link naar een site geeft voor de verschillen dan zal ik even kijken. Dus de eerste met de tripple core kan je wegstrepen
De A8 is het "best" of eigenlijk krachtigst. A8>A6>A4. De A8 is een quadcore overigens.