Wat kun je allemaal met je ipod touch doen na het jailbreaken?

Ik ging laatst mijn ipod touch jailbreaken en ik dacht dat je nadat je dat gedaan had, allemaal apps gratis kon downloaden enzo. Maar ik ging naar de appstore en dat kon helemaal niet? Ik weet ook niet of het allemaal wel goed is gegaan dan, of dat het iets met cydia te maken heeft. Maar zou iemand mij hier meer over kunnen uitleggen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet de gratis apps downloaden in het programma installous, in cydia kun je thema's downloaden e.d.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ten eerste, dit is illegaal, en vandaar vervalt je garantie.

Je moet eerst in Cydia installous downloaden.
Bekijk de youtube video even in de bron

Toegevoegd na 1 uur:
Als je alleen cydia installeert is er niks aan de hand met je garantie. Zodra je Installous en/of andere illegale bronnen gebruikt vervalt je garantie wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan daar best wel veel mee. Apps die bijvoorbeeld op Android zijn uitgekomen maar wel op iOS kan je downloaden. Maar het meeste is Homebrew. En het maakt je telefoon / ipad / ipod traag.