Welke code moet ik gebruiken voor me wifi wachtwoord, de S/N of Mac?

Ik heb gehoord dat de wachtwoord van je wifi onder de modem zit, dus ik heb gekeken en er stond S/N en Mac .. Ik heb Tele2 3 in 1. (internet,tv en bellen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.1K

Antwoorden (2)

WPA PSK is je wachtwoord heb je dit niet
dan is S/N je wachtwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beide zijn fout. Het S/N is het serienummer, MAC is je Media Access Control.
Bij sommige wifi routers staat het paswoord inderdaad onderop. Zo heb ik dat gezien bij KPN modems. Die toegangscode staat dan duidelijk aangegeven.
Je toegangscode voor je wifi staat waarschijnlijk ergens anders. Welk modem heb je precies?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welke S/N nummer heeft u? als we dit weten, weten we ook welke router u heeft en kunnen we u verder helpen. trouwens, soms staat het wifi wachtwoord ook in de handleiding van de router. gr proairface.